Skip to main content
Beantwoord

Betaal te veel voor abonnement bij KPN

  • March 30, 2020
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Ja erg raar alles 

 

ik betaal erg te veel en dubbel 

dit is niet Normaal meer

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor vraag aangemaakt 

 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Rabya, welkom bij ons op het forum! Net als Joep ben ik ook benieuwd wat er precies aan de hand is, je betaalt te veel en dubbel? Zou je kunnen toelichten wat precies?

Als je het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN ook op je forumprofiel kunt toevoegen kan ik met je meekijken. Als je dit doet bij de vakjes waar 'Privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Ik hoor het graag van je.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

Waar gaat dit over? heb je meer info?


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Rabya, welkom bij ons op het forum! Net als Joep ben ik ook benieuwd wat er precies aan de hand is, je betaalt te veel en dubbel? Zou je kunnen toelichten wat precies?

Als je het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN ook op je forumprofiel kunt toevoegen kan ik met je meekijken. Als je dit doet bij de vakjes waar 'Privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Ik hoor het graag van je.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Rabya, we hebben nog geen reactie van je gezien. Als we hier nog met je naar kunnen meekijken weet je ons te vinden.