Skip to main content

Ik heb sinds twee maanden een mobiel-abonnement  bij KPN. Ook heb ik voor mijn kleinzoontje een Kids-abo genomen. Wat blijkt nu, dat ik ca 6 euro meer betaal dan afgesproken is. Ik kreeg een mail dat Hussel uitgeschakeld is en ik daarom de korting niet ontvang!  Wat is Hussel en wie zet dit uit? Wat moet ik doen om wel weer de korting te ontvangen?

Hoi @joostjep. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw Hussel korting is verdwenen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb het daarom gelijk kunnen uitzoeken en zag dat de Husselkorting op dit moment inderdaad niet actief is. Ik heb zojuist alle diensten weer aangemeld voor deze Husselkorting waardoor je deze korting weer gaat ontvangen. Op deze pagina had je dit zelf kunnen doen. :blush:


Dank je wel voor het activeren van Hussel. Maar dan toch, waar vind ik uitleg hierover? Ik weet niet eens wat Hussel is, en dan het Pluspakket wat moet ik daarmee? Ik mis eigenlijk heel veel info over de kreten die ik overal tegenkom. 


Op deze pagina vindt je meer informatie over de Husselkorting. Het Pluspakket krijg je op dit moment gratis omdat je een Alles in 1 thuis standaard abonnement combineert met een mobiel abonnement. Als er nog steeds onduidelijkheden zijn, dan hoor ik dat graag.