Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb gisteren een 2de herinneringen ontvangen over twee facturen van de afgelopen twee maanden. Ik wist van de laatste maar niet die van Mei.

Nu staat er in de brief dat ik voor de 29ste moet betalen want anders wordt ik gedeeltelijk geblokkeerd. Ik wil gewoon betalen maar heb het geld gewoon niet. Ik ben zojuist een nieuwe baan begonnen waar ik niet zondermzonder internet en bellen kan. Mijn eerste loon ontvang ik pas de 14de van augustus.

 

Nu wou ik vragen of er een betaal afspraak mogelijk is of betalen in termijnen. Volgens de regels kan betaalafspraak online alleen met mij laatste factuur. Maar als ik bel dan wordt er door de automatische telefoonmeneer opgehangen.

Graag zou ik willen weten hoe ik dit kan regelen want ik kan niet zonder telefoon met mijn werk maar wordt later uitbetaald.

 

Met vriendelijke groet,

Wesley

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Wesleyvk 

Als je belt (0800 0402) spreekt dan in dat je wil spreken met “Collections”. Dan kom je bij de juiste afdeling. Bereikbaar tijdens kantooruren. Als je niet ophangt, krijg je altijd iemand aan de lijn.


Dag @Wesleyvk Ruud geeft het beste antwoord. Ik hoop dat het gelukt is! 


Reageer