Skip to main content
Ik heb een vraag, 2 maanden geleden heb ik een betalingsregeling van 100 euro per maand aangevraagd voor een bedrag van 2400 dat ik in 1 klap moest betalen door bepaalde redenen. Ik heb de 1e maand een links gekregen om te betalen maar dat was een link om het hele bedrag te betalen. Ik heb nog een mand gewacht en er gebeurde ineens dat ik werd afgesloten. Ik ben nu afgesloten en kan geen kant op omdat hun systeem zegt dat ik alles moet betalen...



HELP



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Goedemorgen @Sammy.feenstra, Welkom op het forum. Dat is een even schrikken als je zo'n groot bedrag te zien krijgt op je rekening! Ik kan mij voorstellen dat dit flink zuur is. Ik heb je gegevens erbij gepakt, maar zie dat ik hierin niets voor je kan betekenen. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de afdeling Credit Risk. Dit is de afdeling waar je destijds ook de betaalafspraak hebt gemaakt. Je kunt ze bereiken via het nummer 050 5824961. Sterkte!
Hi Marina erg bedankt. Zal ze bellen met een andere telefoon want ja kan niet meer bellen he .. zijn ze weekend open ook ?
Dit nummer moet je inderdaad even bellen met een ander nummer. Met het geblokkeerde KPN nummer (mobiel) kan je ons altijd nog via 1200 bereiken en dan doorverbonden worden. Je krijgt dan informatie over de blokkade en ze kunnen dan eventuele mogelijkheden met je doornemen. Ik dacht dat Credit Risk altijd gesloten was in het weekend, maar ik heb niet iets of iemand kunnen vinden die dit bevestigd. Je kunt het natuurlijk wel proberen en anders kun je maandag vanaf 09.00 weer contact met ze opnemen.
Dankjewel Marina, fijne dag nog

Reageer