Skip to main content
Beantwoord

Betaald, maar nog steeds afgesloten

  • February 10, 2020
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Goedemorgen allemaal. 

 

Ik ben afgesloten van mijn mobiel regelingen getroffen dat is helemaal pluis.

Als je betaald heb word je van kast je naar de muur geslingerd,  laat staan 0800 kan je niet eens bellen helemaal niks echt niks.

Je hebt betaald aansluiten ho maar.

Heeft er meer mensen met dit probleem??

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Cherry1980 Natuurlijk is het heel vervelend dat je bent afgesloten. Als je een regeling hebt getroffen is de afdeling die betalingen afhandelt wel de beste plek om je vragen neer te leggen. Ook als je bent afgesloten moet je onze klantenservice gewoon kunnen bellen, door 1200 in te toetsen. Als je een collega aan de lijn hebt kun je vragen om te worden doorverbonden met de afdeling ‘Collections'. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2020

Hallo @Cherry1980 Natuurlijk is het heel vervelend dat je bent afgesloten. Als je een regeling hebt getroffen is de afdeling die betalingen afhandelt wel de beste plek om je vragen neer te leggen. Ook als je bent afgesloten moet je onze klantenservice gewoon kunnen bellen, door 1200 in te toetsen. Als je een collega aan de lijn hebt kun je vragen om te worden doorverbonden met de afdeling ‘Collections'.