Skip to main content

Graag zou ik mijn betaaldatum van mijn mobiel abb,willen wijzigen naar de 23 e van de maand, is dat mogelijk?

admin: eigen topic aangemaakt.

Goedenavond @Carla1954, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is mogelijk om je betaaldatum / incassodatum van je abonnement aan te laten passen. Voor vaste diensten kan je dat online via onze website regelen. Voor een mobiel abonnement kunnen wij het als klantenservice aanpassen, na een volledige verificatie. Dit is het makkelijkste via 0800-0402, maar als je jouw Forum profiel kan voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is kan ik het ook voor je regelen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Het wijzigen kan dan naar bepaalde periodes. De laatste factuurdatum is de 18e van de maand. De incasso zal dan elke maand zo'n 3-5 werkdagen later plaatsvinden. Ik kan dus niet garanderen dat het elke maand op de 23e geïncasseerd wordt, maar wel rond die datum. 

Laat je even weten of ik je hier nog bij kan helpen?


@Carla1954, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je nog kan helpen bij het wijzigen van de betaaldatum?


Reageer