Skip to main content
Hoe kan ik mijn betaal datum wijzegen voor mijn mobiel abbonoment.



met vriendelijke groet,

macy



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Goedemiddag @Macy25, De incassodatum kunnen wij niet aanpassen, maar de factuurdatum wel. De incasso vindt dan ongeveer 5 tot 7 dagen later plaats. Wel duurt het even voor deze wijziging in de systemen verwerkt is. Hierdoor krijg je na de aanpassing dan ook nog 1 of 2 facturen op de oude datum. Zou je aan willen geven rond welke datum je de incasso wilt hebben? Dan wijzig ik aan de hand van jouw gewenste incassodatum, de factuurdatum. De factuurdatum moet tussen de 3de en de 18de van de maand liggen.


Graag zou ik dan de 3de de factuur datum willen😀alvast bedankt!
Doen we dat! Vergeet helemaal om je gegevens te vragen. Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik het voor je in orde!
@Macy25, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Hallo ik had een mailtje gekregen dat u geantwoord had toen ik er op drukte gaf de site aan dat de topic was verwijdert. Zeker zou ik er nog graag gebruik van willen maken. Ik heb de gegevens aangepast weet alleen mijn klantnummer niet. Adres en telefoon nummer is ingevuld
Hoi Macy, Gelukkig is het topic er nog wel 🙂 Je telefoonnummer zie ik nog niet terug in je forumprofiel en deze is wel essentieel. Zou je het nummer willen vermelden bij opmerkingen? Het klantnummer kun je vinden op je facturen.


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy




Hoi @Macy25, Ik heb het aangepast. In het vervolg verschijnen jouw facturen rond de 3de van de maand en worden de bedragen een week later van je rekening geschreven. 🙂 Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Bedankt!!
Zou je die van mij soms kunnen aanpassen na de 18de van de maand. Dan zou die rond je 25 afgeschreven worden als ik het goed begrepen heb.
@Jessica89, bedankt voor je bericht! Ik zie dat je in dit topic al geholpen bent door mijn collega Erwin!

Hoi,

Graag wil ik de incassodatum wijzigen. Is dat mogelijk?

Graag wil ik dat het bedrag tussen de 20e en 30e afgeschreven wordt. Is dat mogelijk?

Graag hoor ik van u.

mvg.

Ouidad 


Hoi @Ouidad1986, dat is geen probleem! Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) of laatste 3 cijfers van je iban willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik het voor je in orde!


Hoi @Ouidad1986, dat is geen probleem! Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) of laatste 3 cijfers van je iban willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik het voor je in orde!

Hoi Thomas, ik heb alles kunnen invullen, alleen niet de laatste cijfers van de iban. Hiervoor een apart veld? Groetjes, ouidad


Hoi @Ouidad1986, dat is geen probleem! Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) of laatste 3 cijfers van je iban willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik het voor je in orde!

Hoi Thomas, ik heb alles kunnen invullen, alleen niet de laatste cijfers van de iban. Hiervoor een apart veld? Groetjes, ouidad

Ik heb het maar bij opmerking toegevoegd. Is het voldoende zo?


@Ouidad1986 bedankt! Het “Persoonlijke opmerkingen” veld is hier de beste plek voor inderdaad 🙂 ik heb de factuurdatum aangepast naar de 20e. De 20e wordt je factuur opgemaakt en een paar dagen later zal deze afgeschreven worden!


@Ouidad1986 bedankt! Het “Persoonlijke opmerkingen” veld is hier de beste plek voor inderdaad 🙂 ik heb de factuurdatum aangepast naar de 20e. De 20e wordt je factuur opgemaakt en een paar dagen later zal deze afgeschreven worden!

Ja perfect! Gaat het vanaf volgende maand in? Of deze maand?  Bedankt voor de snelle service. groetjes, ouidad 


@Ouidad1986  Dit gaat de volgende maand in 🙂 houd er wel rekening mee dat de eerste factuur er ook nét even wat anders uit gaat zien omdat deze over een langere periode gaat.

Graag gedaan hoor! :)