Skip to main content
Hi,



Vanaf halverwege november gaat mijn nieuwe (sim only) abonnement bij jullie in. Er wordt dan gewoon maandelijks incasso bij mij afgeschreven (zoals jullie al jaren doen) maar eigenlijk wil ik het liefst de 12 maanden in 1x afbetalen. Zodat ik geen maandelijkse lasten meer heb. Hoe kan ik dat doen?
Nee, dat is niet mogelijk.



Wel kun je eventueel een toestellening in één keer afbetalen bij een afgesloten abonnement na 1 november 2017.
Hoi @Kayraaa. Welkom op het KPN forum. Het is niet mogelijk om 12 maanden in één keer te betalen, zoals Noordzee al aangeeft. Er zal elke maand een factuur worden verstuurd met daarop de abonnementskosten en verbruikskosten. De abonnementskosten betaal je altijd voor de kalendermaand waarin je de factuur ontvangt en de verbruikskosten betaal je altijd achteraf.
Nee, dat is niet mogelijk.



Wel kun je eventueel een toestellening in één keer afbetalen bij een afgesloten abonnement na 1 november 2017.






Thanks maar bij een sim only heb je geen toestellening 🙂
Hoi @Kayraaa. Welkom op het KPN forum. Het is niet mogelijk om 12 maanden in één keer te betalen, zoals Noordzee al aangeeft. Er zal elke maand een factuur worden verstuurd met daarop de abonnementskosten en verbruikskosten. De abonnementskosten betaal je altijd voor de kalendermaand waarin je de factuur ontvangt en de verbruikskosten betaal je altijd achteraf.



Duidelijk! Bedankt voor het antwoord.
Graag gedaan @Kayraaa. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer