Skip to main content
Beantwoord

Betalen alle facturen

• August 22, 2019
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Hi,

Vanaf halverwege november gaat mijn nieuwe (sim only) abonnement bij jullie in. Er wordt dan gewoon maandelijks incasso bij mij afgeschreven (zoals jullie al jaren doen) maar eigenlijk wil ik het liefst de 12 maanden in 1x afbetalen. Zodat ik geen maandelijkse lasten meer heb. Hoe kan ik dat doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Kayraaa. Welkom op het KPN forum. Het is niet mogelijk om 12 maanden in één keer te betalen, zoals Noordzee al aangeeft. Er zal elke maand een factuur worden verstuurd met daarop de abonnementskosten en verbruikskosten. De abonnementskosten betaal je altijd voor de kalendermaand waarin je de factuur ontvangt en de verbruikskosten betaal je altijd achteraf.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 22, 2019
Nee, dat is niet mogelijk.

Wel kun je eventueel een toestellening in één keer afbetalen bij een afgesloten abonnement na 1 november 2017.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2019
Hoi @Kayraaa. Welkom op het KPN forum. Het is niet mogelijk om 12 maanden in één keer te betalen, zoals Noordzee al aangeeft. Er zal elke maand een factuur worden verstuurd met daarop de abonnementskosten en verbruikskosten. De abonnementskosten betaal je altijd voor de kalendermaand waarin je de factuur ontvangt en de verbruikskosten betaal je altijd achteraf.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2019
Nee, dat is niet mogelijk.

Wel kun je eventueel een toestellening in één keer afbetalen bij een afgesloten abonnement na 1 november 2017.

Thanks maar bij een sim only heb je geen toestellening 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 26, 2019

Duidelijk! Bedankt voor het antwoord.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Graag gedaan @Kayraaa. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!