Skip to main content
Beantwoord

Betalen bezorging telefoon

  • April 9, 2020
  • 7 reacties
  • 380 keer bekeken

ik heb een telefoon bestel en hij komt morgen binnen ik heb perongeluk de verkeerde email ingetoets.

 

maar mijn vraag is moet je bij de aflevering betalen of word het automatische van mijn bank afgeschreven?

Beste antwoord door Noordzee

Het gaat om wat je afgesproken hebt. De normale maandelijkse abonnementskosten hoef je niet vooraf aan de koerier te betalen. Wel de toestelkosten als je die (deels) in één keer betaalt. 
 

Ik neem aan dat je zelf weet wat je afgesproken hebt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2020

@Mkainama 

Als je gekozen hebt voor het betalen van een bedrag ineens, dan moet je dat aan de koerier betalen. Je kan bij de koerier mobiel pinnen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2020

en als het een abonoment is?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 9, 2020

Het gaat om wat je afgesproken hebt. De normale maandelijkse abonnementskosten hoef je niet vooraf aan de koerier te betalen. Wel de toestelkosten als je die (deels) in één keer betaalt. 
 

Ik neem aan dat je zelf weet wat je afgesproken hebt. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 10, 2020

@Mkainama 

Is het allemaal goed gekomen met het betalen bij de koerier?

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 12, 2020

Goedemiddag @Mkainama, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad afhankelijk van wat je hebt aangevraagd! Mocht de bestelling al zijn geleverd, dan stuur ik graag nog even de bestelbevestiging na, zodat je het wel compleet hebt! Wil je daarom even je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en indien het om een verlenging gaat het 06-nummer en het juiste e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen).

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 14, 2020

@Mkainama 

Heb je jouw nieuwe telefoon inmiddels in gebruik genomen? Kon je pinnen bij de koerier? 

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 16, 2020

@Mkainama, net als Noordzee hoor ik graag of alles goed gegaan is met de bezorging van je toestel :blush: