Skip to main content

ik heb een telefoon bestel en hij komt morgen binnen ik heb perongeluk de verkeerde email ingetoets.

 

maar mijn vraag is moet je bij de aflevering betalen of word het automatische van mijn bank afgeschreven?

@Mkainama 

Als je gekozen hebt voor het betalen van een bedrag ineens, dan moet je dat aan de koerier betalen. Je kan bij de koerier mobiel pinnen. 


en als het een abonoment is?


Het gaat om wat je afgesproken hebt. De normale maandelijkse abonnementskosten hoef je niet vooraf aan de koerier te betalen. Wel de toestelkosten als je die (deels) in één keer betaalt. 
 

Ik neem aan dat je zelf weet wat je afgesproken hebt. 


@Mkainama 

Is het allemaal goed gekomen met het betalen bij de koerier?

 


Goedemiddag @Mkainama, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad afhankelijk van wat je hebt aangevraagd! Mocht de bestelling al zijn geleverd, dan stuur ik graag nog even de bestelbevestiging na, zodat je het wel compleet hebt! Wil je daarom even je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en indien het om een verlenging gaat het 06-nummer en het juiste e-mailadres (bij persoonlijke opmerkingen).

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


@Mkainama 

Heb je jouw nieuwe telefoon inmiddels in gebruik genomen? Kon je pinnen bij de koerier? 

 


@Mkainama, net als Noordzee hoor ik graag of alles goed gegaan is met de bezorging van je toestel :blush:


Reageer