Skip to main content
Beantwoord

Betalen in termijnen

  • March 14, 2020
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik wil mijn achterstand betalen maar in de termijnen . Kan dat? En wordt mijn mob. telefoon terug unlock , waardoor ik wel weer kan bellen?  

 

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Evelien 2020, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Betalen in termijnen kan, nadat je geblokkeerd bent, als je een mailtje van ons krijgt hierover. Indien je die nog niet hebt gehad dan kan je het beste morgen tijdens kantooruren even via 1200 of 0800-0402 (ander toestel) bellen naar onze afdeling Collections om een regeling te treffen. Dat is de enige afdeling die dat voor je kan regelen op dit moment, en kan ervoor zorgen dat je weer gebruik kan maken van je abonnement.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2020

Goedemorgen @Evelien 2020, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Betalen in termijnen kan, nadat je geblokkeerd bent, als je een mailtje van ons krijgt hierover. Indien je die nog niet hebt gehad dan kan je het beste morgen tijdens kantooruren even via 1200 of 0800-0402 (ander toestel) bellen naar onze afdeling Collections om een regeling te treffen. Dat is de enige afdeling die dat voor je kan regelen op dit moment, en kan ervoor zorgen dat je weer gebruik kan maken van je abonnement.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 20, 2020

@Evelien 2020, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je de afdeling Collections inmiddels weten te vinden hiervoor?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2020

Bedankt voor het antwoord. Heb toch  alles betaald op een keer  en de telefoon was gelijk terug aangesloten. Dat KPN doet het hartstikke goed snel. Dankjewel!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 22, 2020

@Evelien 2020, fijn om te lezen dat je zo snel weer aangesloten was! Nog een fijne zondag verder :blush: