Skip to main content
Vraag

Betalen nieuwe telefoon, wat zijn de mogelijkheden?

• February 3, 2025
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Ik wil een nieuwe telefoon kopen met abonnement. Maar de 600 euro die ik wil bijbetalen wil ik doen van mijn huidige telefoon die ik dan verkoop. Dus mijn vraag is of de aanbetaling met abonnement meteen moet voldaan worden of dat het ook iets later betaald kan worden? Zodat ik de nieuwe telefoon wel alvast heb en dan de oude verkoop om vervolgens die nieuwe weer te betalen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 4, 2025

Hoi ​@T Kamphorst , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Bij het afsluiten van een abonnement met toestel en een eenmalige bijbetaling, dient dit bedrag direct bij de bestelling voldaan te worden. Dit kan niet op een later moment betaald worden. Als je je oude toestel wilt verkopen om dit bedrag te financieren, zou je kunnen overwegen dit vooraf te doen, zodat je het bedrag al beschikbaar hebt op het moment van aankoop. Mocht je liever gespreid willen betalen, dan kun je ook kiezen voor een toestelbundel waarbij je het volledige bedrag in maandelijkse termijnen betaalt. Houd er rekening mee dat bij bedragen boven de €250,- een inkomenscheck nodig kan zijn vanwege de wetgeving rondom toestelkredieten. Meer daarover kun je teruglezen op onze website. Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord en weet jij waar je aan toe bent!