Skip to main content
Hallo,



Had al een tijdje geen gebruik meer gemaakt van facturering via kpn voor google play en nu was deze blijkbaar geblokkeerd. Met wat oude forum berichten hier, kwam ik erachter dat mijn adres nog niet was gewijzigd maar dus ook dat deze (waarschijnlijk) door jullie geblokkeerd is. Ik heb mijn adres gecorrigeerd en mijn vraag is dus waar ik dit nu kan deblokkeren.



Mvg,



Ik had dit bericht in 'welkom op het KPN Forum' gezet. Hier leek het mij beter, mijn excuses mod's kwam er iets te laat achter.
Goedemiddag @Rorze, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat lastig dat je geen gebruik meer kan maken van aankopen via de KPN factuur. Omdat je aangeeft dat je het een tijdje niet gebruikt hebt, heb ik even voor je gekeken. Je had namelijk je gegevens al ingevuld, top! Ik het even uit je abonnement gehaald, die optie, zodat je het opnieuw kan instellen.



Wanneer je nu naar Google Play gaat, zal je het dus even opnieuw moeten instellen dat je wil betalen via je KPN factuur. Als het goed is, kan het dan wel weer gewoon!



Wil je laten weten of dit heeft gewerkt? Zo niet, dan moeten we even verder kijken!
@Rorze, kan je aangeven of het inmiddels weer werkt? Anders moeten we namelijk even naar andere oplossingen kijken!

Reageer