Skip to main content

Ik heb net 9 min gebeld via WhatsApp maar zie wel dat ik hiervoor 3,- euro moet betalen, mijn databundel is nog niet op en ik ben aangesloten op de Wifi. Hoe kan dit?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Wellicht 0906- gebeld stiekem?


Welkom op het forum @Jeroen Buitenhuis Waar zie jij precies die kosten? Bellen via Whatsapp kost je enkel data uit je bundel als je via 4G belt. Via wifi zijn er helemaal geen kosten. 


Ik zie de kosten op de factuur maar heb gebeld via de WiFi.


Zou je jouw profiel willen invullen @Jeroen Buitenhuis, dan kan ik eens kijken waar dan die kosten vandaan komen.


Ik heb het ingevuld 


Ik heb de factuur bekeken en zoals al gezegd voor het gebruik van data zijn er geen kosten. De enige kosten zijn geweest voor een extra aangeschafte databundel. 
Ik zie wel gemaakte belkosten op de factuur. Als dat soort kosten zijn berekend wil dat zeggen dat er niet via whatsapp is gebeld maar gewoon via de reguliere belverbinding en als er kosten zijn wil dat zeggen dat je over jouw reguliere bundel bent gegaan en dan worden er kosten berekend als je belt met jouw toestel. 


Of je hebt een betaalnummer gebeld. Dat gaat niet van je bundel af en mag je gewoon zelf betalen.