Skip to main content
Beantwoord

Betaling aankoop in spelletje online dubbel in rekening gebracht

  • June 8, 2020
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo, ik heb 1maart 2020 een eenmalige aankoop gedaan in een spelletje. Gardescapes. Ik heb het bedrag van 5,49 betaald via mijn bank. Nu staat het nogmaals op mijn factuur...…

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Marja1966, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Helaas kan ik je hier zelf niet echt mee helpen en moet ik je echt vragen contact op te nemen met de klantenservice van google of apple (afhankelijk van je telefoon).
Zij kunnen je hier het beste mee helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Marja1966, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Helaas kan ik je hier zelf niet echt mee helpen en moet ik je echt vragen contact op te nemen met de klantenservice van google of apple (afhankelijk van je telefoon).
Zij kunnen je hier het beste mee helpen!