Skip to main content
Vraag

Betaling factuur nog niet verwerkt

  • July 25, 2019
  • 3 reacties
  • 201 keer bekeken

Monika2279
Nieuwkomer
Hallo, ik heb een bericht ontvangen dat de factuur niet betaald is, ik heb de opdracht van betaling op 10 iulie al doorgegeven maar staat bij kpn nog in behandeling...is toch niet mijn fout dat bij jullie fout gaat, van mij konden jullie al lang incasseren

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 25, 2019
En is de betaling ook van je rekening afgeschreven? Want daar gaat het om natuurlijk. Overigens kan je je niet verschuilen achter een eventueel niet werkend systeem. Als klant heb je een betalingsplicht en op welke manier je dat doet speelt geen rol.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 26, 2019
Hallo @Monika2279 Is het inmiddels al wel goed gekomen? Ik wil met alle plezier de status voor je controleren. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Monika2279
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 26, 2019
Ja nu is alles in orde