Skip to main content
Beste KPN,



In het weekend kon ik jullie iDEAL link niet gebruiken waardoor ik handmatig mijn rekeningen heb betaald.Net probeerde ik jullie te bellen maar ik wordt uit jullie systeem gezet door keuzes te maken en jullie antwoordapparaat zegt dit: u heeft een betalingsafsspraak gemaakt u kunt hier niet meer omheen.Maar ik heb mijn betaling al gedaan, wellicht is het in jullie systeem nog niet verwerkt.Het gaat hier om KPN mobile en tv en internet.Mijn vraag is nu kunnen jullie dit nakijken want ik ben hier nu wel boos om, ik heb het betaald maar waarom wordt het niet verwerkt en kan ik jullie door het onverwerkte niet bereiken?Lastig, ik wil niet afgesloten worden, want ik heb betaald
Ha @Mademoiseselle, welkom! Jammer om te lezen dat het je zoveel moeite kost om ons te bereiken! Ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en als het om mobiel gaat, ook je 06-nummer?
Beste Marcia,

Zou je kunnen kijken waarom mij telefoon geblokkeerd wordt bij contact op willen nemen via KPN mobiel?En is de betaling goed geregistreerd?Ik heb betaald!
Alles is aangepast in de instellingen
Bedankt! Ik zie dat de betaling inmiddels verwerkt is. We werken met een keuzemenu die reageert op de vraag die jij stelt. Ik vermoed dat als jij iets met het woord 'betaling' inspreekt, dat je dan de algemene informatie krijgt en de verbinding dan wordt verbroken. Het is namelijk niet per sé nodig om hierover contact te hebben met ons. Dat klinkt wellicht wat vreemd, maar ik zal het toelichten. Het verwerken van een handmatige betaling kan zo'n 5 dagen duren. Als het verwerkt is, word je automatisch aangesloten. Je kunt contact met ons opnemen, maar wij kunnen eigenlijk twee dingen zeggen, namelijk 1. het bedrag is niet binnen, wacht het af of 2. het bedrag is wel binnen, dus we zullen je aansluiten, wacht het af. Omdat dit hele proces geautomatiseerd is, gaat dit eigenlijk altijd goed, maar kunnen wij verder niet inbreken. Contact met ons kan dus misschien heel gezellig zijn ..;-), maar niet nodig. Heb ik het zo iets kunnen verduidelijken? Als je nog vragen hebt, laat het maar weten.
Zeker duidelijk Marcia, maar het ontzorgen van klanten blijft wel belangrijk.Zodat een klant zich gehoord voelt het kunnen bellen naar jullie vind ik essentieel bij een goed contact!
Helemaal mee eens, ik zal je feedback dan ook intern doorgeven. Hartelijk dank daarvoor!