Skip to main content
Eind oktober is mijn KPN Mobiel abonnement verlengbaar, en mijn voorkeur gaat er op dit moment naar uit om bij KPN te blijven en te verlengen met (weer) een nieuw toestel. Mijn huidige abonnementsvorm (KPN 2017 Zorgeloos Standaard) bevat een maandelijks bedrag aan afbetaling van mijn huidige toestel, deze loopt nog tot ergens in Februari volgend jaar.



Mijn vraag nu is tweedelig;


  1. Als ik mijn abonnement volgende maand verleng met een nieuw toestel, klopt het dat ik dan ook bij dat abonnement eenzelfde afbetalingsconstructie heb op het toestel?
  2. Als 1 hierboven ja is, wanneer gaat dat in; Direct vanaf het moment van ontvangst van het toestel - waarmee ik dus 2 toestellen aflos in parallel - of pas zodra dat abonnement feitelijk start in februari?
Hi, welkom op ons forum.



Een terechte vraag. Op het moment dat je je abonnement verlengt zal dit uit 2 bedragen bestaan. je abonnement en de maandelijkse afbetaling van je toestel. De maandelijkse afbetaling van je toestel beging op het moment dat je nieuwe contract ingaat, over 4 maanden dus. Eventuele eenmalige kosten voor je toestel worden wel op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht, je toestel ontvang je ook vrijwel direct wanneer deze op voorraad is.



Is het zo duidelijk? Laat het me anders even weten. 🙂
Ha Alex,



Dank voor je antwoord. Ja, duidelijk zo, bedankt!
Top, graag gedaan uiteraard.