Skip to main content

Ik wilde graag een betaling een week uitstellen. Deze zou morgen worden afgeschreven do 20 feb maar omdat auto stuk ging heb ik het nu niet. Ik zou het graag een week uit willen stellen dat het word afgeschreven 28 februari  heb dit online gebromeerde via de ontvangen sms maar wilt niet lukken 

Hoi @Laylavens 
Dit soort zaken kun je het beste bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.
Alhoewel het wel erg kort dag is, het is morgen al de 20e, maar je kunt het proberen.


Hoi @Laylavens. Heb je inmiddels al contact opgenomen met de afdeling Collections? Ik ben erg benieuwd of het uiteindelijk is gelukt. Je kan ook op deze pagina jouw betaling uitstellen


Hoi @Laylavens. Heb je inmiddels al contact opgenomen met de afdeling Collections? Ik ben erg benieuwd of het uiteindelijk is gelukt. Je kan ook op deze pagina jouw betaling uitstellen

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen op jouw vraag.


Helaas niet dus heb in de min aangevraagd bij bank en is betaling gelukkig gewoon gelukt 


Reageer