Skip to main content

Ik wil mijn betaling uitstellen maar krijg steeds foutmelding als ik de link gebruik

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Quirina. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je een betaalafspraak probeert te maken voor je mobiele abonnement. Klopt dat? Via deze link kun je de betaling eenmalig uitstellen. Is dit de link die je gebruikt? Het is daarbij wel van belang dat het gaat om de laatst ontvangen factuur en er maar één factuur openstaat. Wat voor foutmelding krijg je precies? En heb je ook al een andere browser getest? Als dit niet werkt, kun je me dan laten weten op welke datum je kunt betalen? 

Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik kijken of ik de betaalafspraak voor je kan maken.


Dag @Quirina. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het alsnog is gelukt om een betaalafspraak te maken. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Reageer