Skip to main content

Op 1 december heb ik een bestelling gedaan voor een telefoon (Bestelnummer: 19120147883161) met abonnement. Ik heb een bedrag van € 168,00 betaald voor het toestel en het restant zou in maandelijkse termijnen worden betaald. Dit is, eveneens op 1 december 2019, door KPN afgewezen. Op mijn vraag hoe het dan zit met de terugbetaling van eerdergemeld bedrag van € 168,00 werd gezegd dat dit vanzelf zou gebeuren. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met verschillende medewerkers en kreeg steeds te horen dat het zou worden doorgegeven of dat ik een mail moest sturen naar ufo@kpn.nl. Reacties heb ik echter tot nu toe niet gehad. Graag hoor ik concreet wanneer de terugbetaling wordt afgewikkeld.

Hallo @HD te D, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat je zo'n bedrag graag terug wilt, als de order is afgewezen. Wat de situatie precies is kijk ik graag voor je na, daarvoor hem ik nog wel wat aanvullende gegevens nodig. Zou je het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam  en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik voor je kan kijken. Ik hoor het graag van je.


Beste Jasper,

Heb het profiel aangevuld.

Met vriendelijke groet,

Henk


Bedankt voor de gegevens @HD te D, daarmee heb ik voor je gekeken en met het adres kom ik wel bestellingen tegen, maar daar staat een ander 06-nummer bij. Kan het zijn dat je de aanvragen met een ander nummer hebt gedaan dan op je profiel staan?


Beste Jasper,

Het kan kloppen dat er meer bestellingen zijn (1 met toestel nummer 06-211...) en 1 sim only (06-502...). Het ging echt over de bestelling met toestel en het verbaast dat dat aan de hand van het door mij doorgegeven ordernummer niet is terug te vinden. Overigens is het bedrag (na ruim een maand….) inmiddels ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Henk


In het systeem waar ik de order kan terugvinden is het sneller om met het nummer of de adresgegevens te zoeken, vandaar dat ik meerdere orders tegenkwam. Gelukkig is het bedrag nu alsnog teruggekomen, dan zal ik er niet alsnog achteraan gaan. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.