Skip to main content

Goeiemiddag ik heb een vraag .. 

ik krijg gister een mail van kpn support@kpnmail.nl dat er een verkeerd bedrag ik rekening is gebracht de afgelopen tijd en dat ik een bedrag van 210.52 terug zou krijgen .. ik zou 25euro in de maand betalen maar wil graag weten of dit klopt en geen oplichters zijn of iets ? Mvg jimmy ramaker

Hoi @Jkramaker ,

Op basis van jouw beschrijving is dat wat lastig te beoordelen. Dan zou je een screenshot moeten plaatsen waarbij je jouw persoonlijke gegevens afdekt.

De e-mails die ik van KPN ontvang, zijn altijd van een afzendadres eindigend op kpn.com 

Maar in ieder geval nergens op klikken en ook geen antwoord versturen. 


@Jkramaker Welkom bij de KPN Community! Bedankt voor je bericht. Oef, dat is lekker zeg onverwacht geld terugkrijgen. Ik wil graag even met je meekijken of dit klopt en waarom je dit zo is. 
Zou je mij kunnen voorzien van je gegevens? Je mag het postcode, huisnummer én kantnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd.


@Jkramaker Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het natuurlijk graag. :hugging:


Reageer