Skip to main content
Hoi, 



Ik heb een betalingsachterstand en nu is mijn telefoon afgesloten, en omdat ik mijn betalingsachterstand niet kon betalen omdat de facture niet optijd online stond en mijn maandelijkse lasten ook doorgingen, kon ik dus mijn facture niet optijd betalen. En nu is ineens heel mijn abbonement opgezegd en moet ik ineens 1200Euro betalen... 



Ik vraag me af waarom ze mijn abbonement vroegtijdig hebben opgezegt want wat als ik nu die facture die ik moest betalen en de aankomende facture betaal kani k dan gewoon door gaan met mijn abbonement? En zo niet kan ik ook in termijnen betalen. Ik schrok toen straks wel toen ik ineens het bedrag zag van mijn totale abbonement.. 



Ik hoop dat ik hier wat uitleg en duidelijkheid overkrijg want ik vind dit heel vervelend. 



Beste quint1991,



Ik begrijp dat dit een erg vervelende situatie voor je is en wil je graag hierbij verdere uitleg geven. Je krijgt in het geval van een betalingsachterstand van ons een herinnerings-sms met alle betaalgegevens en de uiterste betaaldatum. Je krijgt ook een herinneringsbrief. Als je de herinnering niet op tijd betaalt, dan sturen we je een 2e sms waarin we je vragen om dezelfde dag nog te betalen en een betaalbewijs in te sturen om volledige afsluiting en hoge kosten te voorkomen.



 



In dit geval heb je de achterstallige betalingen niet op tijd voldaan en is de aansluiting opgeheven. Hierbij worden de abonnementskosten tot en met het einde van de contractsdatum bij elkaar opgeteld en gefactureerd. Het is helaas niet mogelijk de aansluiting weer in dienst te stellen. Ik ken de situatie niet exact maar je zou nog contact kunnen opnemen met onze klantenservice om verdere navraag te doen.



 



Met vriendelijke groet,



 



Menno 



 



 




Reageer