Skip to main content
Vraag

betalingsregeling

  • August 24, 2020
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedendag, mijn factuur is hoger omdat mijn zoontje via mijn oude telefoon spelletjes heeft gekocht voor 160 euro. Hoe is dat mogelijk? Zijn mobiel staat namelijk niet op actief.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 26, 2020

Goedemiddag @kbkappen en welkom hier op het forum :)

 

Dat durf ik niet meteen te zeggen en ik kan me goed voorstellen dat je hier enorm van bent geschrokken, dat is geen kinderachtig bedrag. Zou je je (forum) profiel in willen vullen zodat ik eens met je mee kan kijken? Ik vermoed dat er ergens toch iets actief is geweest omdat het anders niet mogelijk is om deze kosten te maken.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 3, 2020

Hoi @kbkappen , ik heb niks meer van je vernomen. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, laat het dan vooral weten :)


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 11, 2020

Goedemorgen @kbkappen , omdat ik niks meer van je heb vernomen sluit ik dit topic!