Skip to main content

Hey, 

 

Hoe vraag ik een betalingsregeling aan? 

Kan het nergens vinden. 

Hallo @Imre99 ,

 

KPN schrijft: 

Lukt het deze maand niet om je factuur te betalen? Je mag van ons een keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een IDEAL link.

Link:

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1


Hallo,

ik wilde vragen of mijn mobiele factuur en tv een  maand later betaald mogen worden ik red het deze maand niet en af laten sluiten is voor mij ook geen optie aangezien ik het nodig heb??

ik hoor graag van u,

 

groetjes elina 


Beste @Elinahendriks 

Dit kun je regelen via deze link, je mag dan ook maar eenmalig later betalen. Laat het maar weten of het gelukt is, maar dan kan het zijn dat je diezelfde maand ook de rekening van de volgende maand ook moet betalen. Hopelijk gaat het dan financieel wat beter. 


Maar een gewone betaalregeling van termijnen is niet mogelijk? 


Beste @lies1508, welkom! Dit is van vele factoren afhankelijk en kan ik zelf niet beslissen. Neem daarvoor even contact op met de collega's via 0800-0402. Zij verbinden je dan met de afdeling Collections waar je dit mee af kunt stemmen.


goeie dag ik kan geen betalingsregeling aanvragen omdat er staat dat het betaald is 


Hallo @betalingsregelings , de paar dagen tussen het verschijnen van de factuur en het uitvoeren van de incasso staat de status vaak al op “Betaald”. Pas als de incasso ‘mislukt’ verandert de status terug naar “te betalen”. Pas dan kan je een betalingsregeling aanvragen via Betaling eenmalig uitstellen.