Skip to main content

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ik nog geluk heb?

Factuur februari was niet gelukt en daardoor was de regeling gestopt.

Contact gehad met collections en die zeiden maak het maar over misschien heb je nog geluk.

Is er hier iemand die weet of dit kan kloppen of dat ik toch wordt afgesloten?

 

Bedankt alvast.

Op dit forum duurt het meestal rond de 48 uur voordat er iemand van KPN reageert. Kan me voorstellen dat je snel antwoord wilt, dus dan zou ik even bellen met Collections.

Geld dat je zelf hebt overgeboekt kun je overigens niet meer terugboeken.


Hoi @Cb9! Ik zie dat de betaling voor februari inmiddels binnen is en verwerkt bij ons, dus je lijkt inderdaad geluk te hebben gehad. :smile: Ik zie dat mijn collega dit vanmiddag ook telefonisch bevestigd heeft. Fijn dat het gelukt is! 


Hoi @Cb9! Ik zie dat de betaling voor februari inmiddels binnen is en verwerkt bij ons, dus je lijkt inderdaad geluk te hebben gehad. :smile: Ik zie dat mijn collega dit vanmiddag ook telefonisch bevestigd heeft. Fijn dat het gelukt is! 

@Sanne_M  Ah top, krijg nu pas melding van de reactie.. 

Ja niet helemaal bevestigd die wist het ook niet zeker was via de chat trouwens.

Maar de regeling gaat wel gewoon door dan?

In ieder geval bedankt!


Hi @Cb9. Aangezien deze regeling via Collections is gegaan durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Mijn advies is direct met hen contact op te nemen aangezien het echt op het randje zat/zit.


Hi @Cb9. Aangezien deze regeling via Collections is gegaan durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Mijn advies is direct met hen contact op te nemen aangezien het echt op het randje zat/zit.

Die zeggen net zoveel als jij waarom dan onnodig bellen..

Slecht geregeld bij jullie zeg.

Maar anders was ik vast al afgesloten,

23 februari en 5 dagen later is al voor bij ..


Hi @Cb9. Aangezien deze regeling via Collections is gegaan durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Mijn advies is direct met hen contact op te nemen aangezien het echt op het randje zat/zit.

Die zeggen net zoveel als jij waarom dan onnodig bellen..

Slecht geregeld bij jullie zeg.

Maar anders was ik vast al afgesloten,

23 februari en 5 dagen later is al voor bij ..

We kunnen het ook omdraaien: zij gaan over eventuele betaalregelingen, en als je hen al hebt gesproken, waarom dan hier een topic aanmaken met dezelfde vraag..? :wink:

Maar goed, ik hoop dat het allemaal goed gaat in ieder geval en dat de betalingen lukken.


Hi @Cb9. Aangezien deze regeling via Collections is gegaan durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Mijn advies is direct met hen contact op te nemen aangezien het echt op het randje zat/zit.

Die zeggen net zoveel als jij waarom dan onnodig bellen..

Slecht geregeld bij jullie zeg.

Maar anders was ik vast al afgesloten,

23 februari en 5 dagen later is al voor bij ..

We kunnen het ook omdraaien: zij gaan over eventuele betaalregelingen, en als je hen al hebt gesproken, waarom dan hier een topic aanmaken met dezelfde vraag..? :wink:🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

 


Reageer