Skip to main content
Goedenavond,



kan ik voor mijn factuur van €197 een betalingsregeling krijgen? Graag zou ik deze in 3 of 4 keer willen voldoen.



klantnummer **********



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Martine0210 ,

Het snelste kun je het beste KPN even bellen of als je werkt en/of een uitkering hebt dit van je vakantiegeld betalen dat de mensen deze maand uitbetaald krijgen of hebben gekregen.
Vakantiegeld krijg ik niet en er is iets misgegaan met mijn salaris. Daarom graag een betalingsregeling.
Hallo @Martine0210 ,

dan nogmaals het advies: KPN even bellen, dat werkt het snelste.
Hey @Martine0210, leuk je weer op het KPN forum te zien. Goed dat je ons om hulp vraagt met betaalproblemen. Je kunt via www.kpn.com/betaallater online een betaalafspraak maken. Kies tot maximaal 1 maand na factuurdatum. Op die dag krijg je van ons, via e-mail, een link waarmee je dan met iDeal kunt betalen. Erg handig :)



Een betaalafspraak via de link kan alleen gemaakt worden als je een vast of mobiel abonnement hebt. Je kunt de afspraak verder alleen maken voor je laatst ontvangen factuur, die niet ouder mag zijn dan 31 dagen en maximaal €500 bedraagt. Ook mag je in totaal niet meer dan 1 openstaande factuur hebben. Voldoe je niet aan deze voorwaarden dan kun je niet online een afspraak maken. Neem in dat geval telefonisch contact met ons op. Vraag naar de afdeling collections, ze zijn op kantoortijden (9-17 u) bereikbaar. In veel gevallen kan het alsnog. Bedankt @Jan-D, voor het goede advies. Heb je al contact met ons gehad Martine?
Het is overigens niet mogelijk facturen in delen te betalen. Dat moet wel in 1 X en kan dus één maand uitgesteld worden.



Waarom is je maandfactuur bijna 200 Euro? Er is geen abonnement wat duurder is dan 65 euro (zonder telefoon). Heb je vaak aankopen gedaan of met commerciële sms nummer (4-cijferig) gesmst of 09xy nummers gebeld? (vraag is retorisch bedoeld)
Het is overigens niet mogelijk facturen in delen te betalen. Dat moet wel in 1 X en kan dus één maand uitgesteld worden.



Waarom is je maandfactuur bijna 200 Euro? Er is geen abonnement wat duurder is dan 65 euro (zonder telefoon). Heb je vaak aankopen gedaan of met commerciële sms nummer (4-cijferig) gesmst of 09xy nummers gebeld? (vraag is retorisch bedoeld)


Hallo @PeterG , het gaat om een mobiel abo, en dat kan in de papieren lopen.
Dat hoeft helemaal niet, @Jan-D . Ik ken zelfs niemand die buiten of over zijn bundel gaat in mijn vrienden en kennissenkring.

Jan-D schreef: een mobiel abo, en dat kan in de papieren lopen

Hallo @PeterG ,

Topicstarter heeft dit topic gestart in de rubriek mobiele abonnementen.
Wat je met deze opmerking bedoeld snap ik niet, want dát was me duidelijk.



Door de bundel ín het abonnement is mobiel bellen juist veel goedkoper dan vast bellen. Tenzij je vaak 09xy nummers belt en 4-cijferige sms nummers gebruikt. Ook buiten de E.U. bellen zit er niet in.

Maar bij normaal gebruik zou je het vaste maandbedrag kwijt moeten zijn.
Wat maakt het uit waarom mijn factuur deze maand zo hoog is? Dat is gewoon privé ;-)

Ik wil Collections wel bellen maar ik kan momenteel niet bellen in verband met werk (ben tot 19:00 aan het werk) en Collections is open tot 17:00.
De vraag was ook retorisch.



Dan bel je morgen naar collections. Ze zijn elke werkdag (ma t/m vr) aanwezig tot 17:00 uur. Het is de énige weg waarop je dit kunt regelen. Dus hopelijk vind je toch een gaatje in je tijd om ze even te bellen. Om afsluiting te voorkomen.



Sterkte met de situatie.
Inmiddels betaald.



Andere vraag: hoe kan ik mijn username veranderen?
Een moderator kan Martine0210 voor je veranderen. Je kan vast vermelden wat je dan wel wilt hebben. Dan kan de moderator 'm gelijk wijzigen zodra één van hen hier komt 😉

Misschien dat Nadia dat nog even kan doen.



Voor het inloggen maakt je username niet uit.
Dag @Martine0210 Ik zal je missen 😉
Hah @Martine0210, wat fijn dat je hebt betaald! Ik kan zeker je username aanpassen, mits deze nog beschikbaar is. Roept u maar, wat mag het zijn? 🙂
Hoi @Martine0210, ik zag dat je jouw gebruikersnaam wilt wijzigen, ik kan je daarbij helpen. Welke naam zou je graag willen?

Reageer