Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling/uitstel

  • January 7, 2020
  • 5 reacties
  • 274 keer bekeken

Ik probeer al enkele dagen een betalingsregeling / uitstel aan te vragen maar bij de controle krijg ik telkens de melding: 

“ er is iets fout gegaan. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen! Probeer het op later tijdstip nogmaals.”

Het betreft een factuur van 13 december j.l. 
Nu kreeg ik gister een melding dat ik binnen 5 dagen moet betalen om blokkering te voorkomen! 

hoe kan ik alsnog een uitstel aanvragen en / of wat gaat er mis??? 
 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Toffer1981 

In deze situatie kan je het beste contact opnemen met de afd. collections. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.

Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naar collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar op werkdagen (ma-vr) van 08:30 - 17:30.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 7, 2020

Hallo @Toffer1981 

In deze situatie kan je het beste contact opnemen met de afd. collections. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.

Bel daarvoor met KPN op 0800 0402 en vraag naar collections.

De afdeling is alleen telefonisch bereikbaar op werkdagen (ma-vr) van 08:30 - 17:30.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Toffer1981. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw betaling uit te stellen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij hebben de mogelijkheid om jou hierin verder te helpen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2020

Hoi @Toffer1981. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw betaling uit te stellen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij hebben de mogelijkheid om jou hierin verder te helpen.

 

Nog niet!  


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 7, 2020

Nog niet!  

Ik zou dit niet (ook) uitstellen, de melding is duidelijk en het gevolg is onverbiddelijk. Zonder regeling of betaling wordt het abonnement geblokkeerd.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik ga er vanuit dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!