Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling vanwege hoge facturen

  • January 23, 2020
  • 7 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo,

Is het mogelijk om 2 rekeningen in bijvoorbeeld 4 termijnen te betalen?

1 betaling was namelijk niet gelukt vanwege weinig saldo en de volgende is ook aardig hoog.

Hopelijk is het mogelijk om daardoor afsluiten te voorkomen..

En niet verder in de problemen te komen.

Alvast bedankt! Gr Chris.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @Cb9, welkom! het klopt helemaal wat Huistijger zegt: je kunt het beste even bellen met ons. Kunnen we je misschien helpen om ervoor te zorgen dat de factuur minder hoog wordt de aankomende maand(en)? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 23, 2020

Hoi @Cb9 
Bel 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections, dat is de afdeling die het eventueel voor je kan regelen.
 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2020

Ha @Cb9, welkom! het klopt helemaal wat Huistijger zegt: je kunt het beste even bellen met ons. Kunnen we je misschien helpen om ervoor te zorgen dat de factuur minder hoog wordt de aankomende maand(en)? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s).


  • Auteur
  • Topper
  • January 23, 2020

Hallo, zou u kunnen kijken of een regeling ook mogelijk is?

Of moet ik daar perse voor bellen?

In ieder geval alvast bedankt. 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 23, 2020

Nee @Cb9 , zoals Marcia al aangeeft is direct telefonisch overleg met Collections in deze situatie de aangewezen weg. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.


  • Auteur
  • Topper
  • January 23, 2020

Nee @Cb9 , zoals Marcia al aangeeft is direct telefonisch overleg met Collections in deze situatie de aangewezen weg. Alleen die afdeling kan samen met jou bepalen wat mogelijk is.

Dat staat er niet, je kunt het " beste " even bellen dus niet perse nidig lijkt mij. En had toevallig ergens anders gelezen @ dit forum dat er ook werd gekeken of het mogelijk was. Vandaar mijn vraag👍 

 


  • Auteur
  • Topper
  • January 23, 2020

Ha @Cb9, welkom! het klopt helemaal wat Huistijger zegt: je kunt het beste even bellen met ons. Kunnen we je misschien helpen om ervoor te zorgen dat de factuur minder hoog wordt de aankomende maand(en)? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s).

@Marcia_ Ik heb u een privé bericht gestuurd!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik kan op dit moment niets voor je doen, omdat de stornering van januari niet verwerkt is. De factuur van februari is nog niet opgemaakt, dus daarin kan ik ook nog niets regelen ;-). Laat het even weten wanneer je een factuur of herinnering krijgt. Dan kijken we verder. Ik stuur je nog even een privébericht met extra informatie!