Skip to main content

Goedemiddag,

Zojuist heb ik mijn verlengingsaanbod bekeken in mijn account d.m.v. sms-code. Ik werd omgeleid naar de standaard-website over het afsluiten van diverse abonnementen en ik werd daar niet vrolijk van. Ik ben al jaren (overwegend) tevreden abonnee vanaf het afsluiten, toen nog onder de naam Hi van KPN, en nu word ik geleid naar een abonnement dat me voortaan €27,50 gaat kosten (Sim-only 2 jaar, 10GB), terwijl ik nu voor m’n huidige Sim-only Zorgeloos Standaard 2017 met inflatiecorrecties en destijds gerekende kortingen €25,08 per maand betaal. Een abonnement met toestel is, afgezien van de logische bijkomende toestelprijs, ook goedkoper dan een nieuwe Sim-only: maar wel nog altijd iets duurder dan m’n huidige abonnement: €26,50.

Natuurlijk is verlengen niet verplicht en voor niets gaat de zon op, maar ik vind het erg jammer dat trouwe klanten door KPN niet beloond worden met echt verlengvoordeel. Ik zou heel graag een verbeterde verlengingaanbieding van KPN tegemoet zien.

(Mijn gegevens staan in mijn profiel, eventuele ontbrekende gegevens vul ik graag aan.)

Hallo @JorisT, welkom! Jammer om te lezen dat je verlengaanbod jou niet enthousiast maakt! Het verlengaanbod is hetzelfde wat wij aan kunnen bieden, dus daar kan ik helaas niets anders van maken. Als we iedereen van kortingen zouden gaan voorzien, zouden de maandelijkse bedragen nog meer omhoog gaan en daar zit natuurlijk niemand op te wachten 😞. Als ik op onze website kijk, zie ik een sim only voor twee jaar met 150 minuten en 20 GB voor 23 euro per maand. Dat is dan inclusief het Husselvoordeel van 7,50 euro per maand, omdat je ook vaste diensten afneemt. Ik heb dan bewust gekozen voor een abonnement met 20 GB i.p.v. 10 GB, omdat je Compleet voordelen (het verdubbelen van de MB's) verdwijnen bij het verlengen. Dit omdat we nu KPN Hussel hebben geïntroduceerd. Dit is in ieder geval al flink goedkoper dan de 27,50 euro die jij aangeeft. Als je nog vragen hebt, laat je het me dan weten?


@Marcia_ Bedankt voor je reactie. Het was mij ook totaal ontgaan dat bij Hussel de verdubbeling van data bij Compleet verdwijnt… Ik heb nu in de verlengshop opnieuw geschoven met de Hussel-korting, zowel Sim-only, als met toestel. Het komt er praktisch op neer dat de jaarlijkse inflatiecorrectie er weer van af gaat, als ik gebruik maak van de verlenging en de hoeveelheid data behoud (al dan niet met onbeperkt bellen/sms): €23 in plaats van €25,08 per maand. Ook blijf ik het vreemd vinden dat de maandelijkse abonnementskosten met toestel (exclusief de toestelkosten) een euro lager zijn dan Sim-only… In elk geval bedankt voor je reactie en ik ga erover nadenken wat het beste uitkomt.


@Marcia_ Ook blijf ik het vreemd vinden dat de maandelijkse abonnementskosten met toestel (exclusief de toestelkosten) een euro lager zijn dan Sim-only… 

Daar krijg je inderdaad op dit moment korting bij. Misschien het overwegen waard toch ook dan 🙂. Mocht je nog willen dat ik mee denk of als er nog andere vragen zijn, weet je me te vinden!


Hartstikke bedankt! Op dit moment is mijn vraag beantwoord en ik ga er even over nadenken wat het beste is om te doen.

Edit: heeft verlengen naar Hussel ook gevolgen voor het oude iTV-pakket? Nu hebben we met Compleet het hele Fox Sports pakket gratis, verdwijnt dat voordeel dan ook zoals de Compleet dataverdubbeling voor mobiel?


Je behoudt de Compleetvoordelen op de producten waar je dat op dat moment nog op hebt. Als jij er voor kiest om alleen je ene mobiele abonnement te verlengen, dan blijven de Compleetvoordelen op andere mobiele abonnementen én je itv pakket gewoon bestaan, totdat je ervoor kiest om die ook om te zetten naar Hussel.