Skip to main content

Verder niet echt een probleem ofzo behalve dat het verwarrend kan zijn... 

Maar ik had gister avond een paar extra bundels geactiveerd,    en vandaag krijg ik de hele dag die smsjes dat de bundel is geactiveerd

 een paar dagen terug had ik dit ook al dat die smsjes een dag later bleven komen dus denk dat er ergens in het systeem iets blijft hangen

 

 

Is denk ik ook wel handig voor de technische mannen dat ze weten dat ik gister rond de 30  extra bundels had geactiveerd via de kpn app.   

Ging overigens prima zonder problemen laatste tijd. Ik merk dat sinds de laatste app update het ook iets strakker lijkt te gaan waardoor je minder snel een foutmelding krijgt als je te snel gaat. Dus mijn complimenten voor de verbeteringen. (Want voorheen ging het vaak mis als je veel extra bundels nodig had)

Maar denk dat sinds die update dit met die automatische smsjes is gekomen


Ai, dat is wel erg enthousiast qua berichten. 😅 Goed dat je het meldt!

Ik heb hier nog niet meer meldingen over binnen gekregen, dus wil je het in de gaten houden? Mocht je weer eens volgespamd worden, laat het hier dan even weten. Dan kan ik het uit laten zoeken. 

Hopelijk was dit een eenmalig iets van deze week en blijft je berichtenbox nu rustig(er). 😄