Skip to main content

Bevestigings knop om nieuwe telefoon en abonnement te verlenging werkt niet.

alles ingevuld en dan druk ik op de knop bevestiging en dan gebeurd er niets

dat heb ik ook werkt niet

:thinking:

 


Hallo @Janita van buren en @Gekkie NL. Werkt de aanmeldingsknop nog steeds niet?:thinking: Dan is de snelste oplossing even chatten of bellen (0800-0402) met een van mijn collega's. Zij kunnen de bestelling ook voor je inleggen. 
 


Hallo @Janita van buren en @Gekkie NL. Werkt de aanmeldingsknop nog steeds niet?:thinking: Dan is de snelste oplossing even chatten of bellen (0800-0402) met een van mijn collega's. Zij kunnen de bestelling ook voor je inleggen. 
 

Ja leuk maar moet er niet eens naar het probleem gekeken worden.. ik krijg hetzelfde probleem nu! 


Hallo @Janita van buren en @Gekkie NL. Werkt de aanmeldingsknop nog steeds niet?:thinking: Dan is de snelste oplossing even chatten of bellen (0800-0402) met een van mijn collega's. Zij kunnen de bestelling ook voor je inleggen. 
 

Ja leuk maar moet er niet eens naar het probleem gekeken worden.. ik krijg hetzelfde probleem nu! 

@Lisa zie hierboven


Het is, als het goed is, inmiddels opgelost. Werkt het voor jou nog niet @Patrick23? Kan ik je helpen bij het inleggen van een bestelling? Laat het dan even weten:hugging:


Hi @Lisa het werkt nu gelukkig weer . Bestelling is gedaan. Thx


Bedankt voor je berichtje @Patrick23! Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden:blush: