Skip to main content
Hallo,



Ik heb online KPN compleet besteld, en daarbij gekozen voor een KPN (3in1) Postpaid NFC SIM-kaart Prive.

De simkaart zou bezorgd worden, maar er werd aangegeven dat ik niet bereikbaar pas per mobiel.



Nu wil ik toch gewoon de simkaart ontvangen...



Mijn bestelling

ON20415494



Ook heb ik 4K tv + internet besteld (wat samen dus KPN compleet wordt) - maar ik twijfel nu wel heel erg of dat goed gaat, en ik straks niet zonder internet zit...
Goedemorgen Desireesnel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat je twijfelt over de levering, dan hoop ik dat ik die twijfel kan wegnemen door hierover informatie te verschaffen. Echter, om informatie te vinden hierover heb ik wel wat meer gegevens nodig. Kan je aangeven, in jouw Forum profiel, op welk adres je de abonnementen hebt aangevraagd? Het gaat dan om postcode + huisnummer en naam. Verder ben ik benieuwd of het gaat om een abonnement met nummerbehoud (stap je over van een andere provider en wil je jouw nummer behouden) of een abonnement met nieuw nummer?



Op het moment dat ik je adresgegevens heb, kan ik voor je op zoek en het ophelderen. Wil je een seintje geven als je jouw profiel hebt aangevuld?
@Desireesnel , ik heb helaas nog geen reactie of gegevens gezien. Kan je nog hulp gebruiken bij jouw probleem, of heb je het inmiddels op een andere manier opgelost? Ik hoor graag van je!
Hoi Susan,



Het gaat om postcode * - huisnummer 2.



Het gaat om KPN 4K TV + internet. 1 van de opties was om een losse simkaart met 1 gb aan te vragen voor 5 euro per maand - en dat je dan een gratis zenderpakket kreeg, zie ook deze link..



KPN compleet



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.


Bedankt voor de gegevens! Ik heb even gekeken, en de mobiele order staat wel in het systeem. Alleen de order is wel geannuleerd. Die simkaart zal dus niet meer komen. Ik zou het begrijpen dat je graag alsnog dit wil bestellen. Dit kan online, via deze website. Je kiest dan voor 1 jaar, en je geeft aan dat je thuis Internet en TV hebt. Je ziet dan hetzelfde overzicht als hierboven in het plaatje! Je dient wel al je gegevens door te geven inclusief bereikbaarheidsnummer.



Het abonnement voor Internet en TV gaat wel gewoon goed komen. Dit zal op 13 maart geactiveerd worden 😉
Hoi Susan,



Dank voor je bericht.



Internet en tv zien we dan hopelijk wel goed komen - we hebben in ieder geval nog geen modem ontvangen.



Voor de losse simkaart betalen we dan nu 10 euro per maand voor 500 mb ipv de 5 euro voor 1 GB.

Wij hebben de order niet geannuleerd.. wie kan dit het makkelijkste weer aanpassen?



Dank!
Goedemorgen! Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 dagen voor 13 maart. Dus op 10 maart heb je het sowieso binnen 😉 Mocht dat niet zo zijn, trek dan even aan de bel!



Wat betreft het mobiel internet abonnement, deze is geannuleerd en dit kan niet teruggedraaid worden. Het heeft verder geen invloed of het door jou of door KPN geannuleerd is. Mijn voorstel is dus om nogmaals de bestelling te plaatsen op onze website, en aan te geven dat je ook internet en tv krijgt. Dan zie je dat je € 5,00 korting krijgt en dubbel zoveel data! Als je die niet aanvinkt, dan geldt bovenstaande informatie inderdaad.



Ik kan ook even een collega vragen om je hierover te bellen indien je dat wil, om het alsnog te regelen 😉
@Desireesnel, kan je hier nog hulp bij gebruiken?

Reageer