Skip to main content
Vraag

Bezorging nieuwe telefoon

  • June 15, 2020
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon besteld met abonnement. Deze zou 14 juni tussen 13:15 en 17:30 afgeleverd worden. Dit is niet gelukt. De status van mijn bestelling staat momenteel wel op “ACTIVEREN” (ALSOF DE TELEFOON AL GELEVERD IS) Als ik KPN bel kunnen ze mij niet verder helpen omdat ze niet kunnen zien waar de telefoon momenteel is??? 

Wie kan mij wel verder helpen???

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 23, 2020

Hallo @Jaap Schouten Is je telefoon ondertussen al geleverd? Heb je nog hulp nodig of is alles inmiddels opgelost?