Skip to main content

ze komen elke keer 1uur of meer te vroeg en dat zorgt steeds voor complicaties, ok ik zou na 3 keer er wel van uit kunnen gaan dat het de 4e keer ook weer gebeurt maar toch had ik nog een naive hoop, ik woon begleid enĀ  mijn moeder is mijn bewindvoerder nu heb ik dus die pas die ik nodig heb voor de 1 cent pinnen op kantoor van onze begleiding en in het weekend zijn hun er om 9.00 op deze 4e poging zou mijnĀ  telefoon er tussen 09:00 en 13:15 uur zijn maar ze waren er al 8.15 en daar kon ik helaas dus niks mee. het is erg frustrerend aan het worden. Toen ik de telefoon besteld had na overleg met mijn moeder en met hulp van mijn persoonlijk begleider kreeg ik een dag voor bezorging een mail over de specificaties die opende ik savonds en zag dat ik precies de bankpas nodig had die nou juist bij mijn bewindvoerder/moeder ligt, dus ik bericht mijn moeder "oeps probleempje" op de dag van bezorging komen ze al om 10.30 terwijl ze er tussen 12:00 en 15:00 zouden zijn en het allerverveelendste is dat mijn moeder me belt om 10.45 dat ze mijn oom langs wil sturen met de bankpas omdat die nodig is. maarja de bezorger is al geweest en daar kon ik dus niks mee zonder die pas. Ā  ik vraag me af wat moet ik met die indicatietijd hoe letterlijk kan je dat nemen? is het normaal dat bezorgers 1 of 1.30 uur vroeger zijn dan de eerstgenoemde tijd die word aangegeven? Ā  met vriendelijke groet

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Ā is het normaal dat bezorgers 1 of 1.30 uur vroeger zijn dan de eerstgenoemde tijd die word aangegeven? Ā  met vriendelijke groet

Ā 

Hallo @bastaartĀ ,

Vanwege de Corana-crisisĀ hebben de bezorgers het druk, zij maken lange dagen.Ā 

Hou daarom rekening met twee uur eerder en twee uur later dan het opgegeven tijdslot. Dus als ze opgeven 12.00 tot 15.00, Ga dan uit van 10.00 tot 17.00. Dan maak je maar een lekkere bak koffie voor je moeder!


je had mijn vraag al beantwoord, maar ok nogmaals dank


Reageer