Skip to main content
Beantwoord

Bezorging telefoon

• August 23, 2019
  • 4 reacties
  • 549 keer bekeken

Romy160597
Nieuwkomer
Kan iemand anders mijn telefoon aannemen van de bezorger als het om een verlenging van een mobiel abo gaat?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Romy. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je het abonnement verlengt moet er bij levering van het pakket iemand op het afleveradres aanwezig zijn, omdat hiervoor getekend moet worden. Dit hoeft niet de contractant te zijn.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Romy160597
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 23, 2019
Kan ik mijn telefoon in Duitsland laten bezorgen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 23, 2019
Kan ik mijn telefoon in Duitsland laten bezorgen?

Nee, dat kan niet. Je moet een postcode invoeren en het systeem pakt geen buitenlandse postcodes.

Zie: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/is-het-mogelijk-om-de-iphone-7-in-het-buitenland-te-laten-bezorgen-426063

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 23, 2019
Hoi Romy. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je het abonnement verlengt moet er bij levering van het pakket iemand op het afleveradres aanwezig zijn, omdat hiervoor getekend moet worden. Dit hoeft niet de contractant te zijn.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.