Skip to main content

Ook hier een kink in de kabel. Al de 2e keer dat het mis dreigt te gaan.

Bewust voor een bezorgmoment vanaf VANAVOND:00 gekozen, en ik krijg net een app dat ze er tussen 16.30 en 18.00 zijn. Dan ben ik er dus niet. Ik spreek niet voor niets een tijd af. Ik wacht nu al anderhalve week op die simkaart... 

Bellen blijkt heel lastig want ik werk in het ziekenhuis. Dus heel druk nu. Al 2x gebeld maar in de wacht en ik kan best even wachten maar na een tijdje moet ik echt ophangen.

Kansloos dit.

Hoi @Joyce78! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Excuses voor de late reactie. Het is op het moment wat drukker dan normaal.

Wat balen dat het niet goed is gegaan met de levering van de simkaart. Is het inmiddels gelukt met het ontvangen van de simkaart?


Hoi @Joyce78 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Het is niet opgelost. De bestelling is ingetrokken door jullie. Helaas stond de bezorger dus voor een dichte deur. Heb geprobeerd nieuwe bestelling te plaatsen maar krijg na tijdje (als bestelling geplaatst is) dat er iets niet klopt met het nummer op mm rijbewijs. 🙄🙄🙄


De bestelling wordt inderdaad geannuleerd als het niet afgeleverd is. Dat is vreemd.. Heb je het ook al via 0800-0402 of via de chat geprobeerd te regelen? 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee.


Meerdere malen tussen de bedrijven door geprobeerd te bellen, maar sta in de wacht, dus dat maakt t niet handig. Werk in het ziekenhuis en is vrij druk momenteel, dus blijf t proberen


Snap ik heel goed! Mocht ik je ergens bij kunnen helpen of je vragen hierover beantwoorden, laat het gerust weten. 


Reageer