Skip to main content
Beantwoord

Bezorgmoment wijzigen

• February 25, 2020
  • 2 reacties
  • 179 keer bekeken

Morgen wordt er een telefoon geleverd. Maar ik ben er onverhoopt niet. Ik kan in Mijn Bestelling geen bezorgmoment meer wijzigen. Hoe kan ik laten weten dat morgen geen toestel bezorgd hoeft te worden, maar dat ik een nieuw moment wil afspreken? 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @eelkeb, welkom! Ik ben bang dat hij dan al in het bezorgproces bij PostNL zit! Als er niemand thuis is, zal er een tweede poging komen, waarbij je dan wel e.e.a. aan kan passen. Wil je dat ik met je mee kijk, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en ordernummer?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2020

Beste @eelkeb, welkom! Ik ben bang dat hij dan al in het bezorgproces bij PostNL zit! Als er niemand thuis is, zal er een tweede poging komen, waarbij je dan wel e.e.a. aan kan passen. Wil je dat ik met je mee kijk, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en ordernummer?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 28, 2020

Dag @eelkeb Ik was nieuwsgierig hoe het is afgelopen. Heb je je toestel inmiddels wel goed ontvangen? Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen.