Skip to main content

Beste KPN

ik heb zaterdag een iphone 11 met abonnement besteld ik weet alleen niet wanneer deze binnenkomt wel krijg ik mails over mijn simkaart die onderweg is moet ik deze eerst activeren of pas als ik het toestel heb?

 

vriendelijke groet kees van de munckhof

Hallo @Kees2000 
Er is een storing in het systeem.
Het beste kun je even bellen met 0800 0402


Huistijger

ik heb deze Zaterdag besteld kan het zijn dat de simkaart eerst komt en de iphone later wat is de geschatte bezorgtijd voor een iphone 11

 

groet kees2000


Het gebeurd vaker dat de simkaart eerst komt, als je snel wilt weten hoe het met je iPhone is dan kun je beter even 0800 0402 bellen.


Goedemorgen @Kees2000, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Afhankelijk van de voorraad voor de iPhone 11 die jij hebt aangeschaft, krijg je hem samen of apart van je simkaart. Ik kan even voor je kijken wat de verwachte levertijd voor de iPhone is die jij hebt aangevraagd, maar dan heb ik die informatie wel nodig! Dus zou je dan kunnen aangeven om welke iPhone 11 het gaat (Pro, hoeveel GB en kleur?), en jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? 

Ik hoor graag van je! 


@Kees2000, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of heb je hem inmiddels ontvangen?


Reageer