Skip to main content

ik heb gisteren voor bezorgmoment gekozen voor vandaag 

De koerier komt tussen 13.30 en 16.30 

Kan ik dit nog verzetten ? Naar een andere dag ? 

Of de exacte tijd van bezorging weten ? 

Dan zal je toch bij de vervoerder moeten zijn. Maar ga er maar van uit dat het niet meer mogelijk is om het de veranderen. 


Hi @Patrieske v, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Op het moment dat je een afspraak hebt gemaakt voor de koerier, dan is deze helaas niet meer te wijzigen. Op het moment dat je niet thuis bent, dan laat de koerier een briefje achter in de brievenbus, waarmee je de vervolgstappen uit kunt zetten. Is het gelukt om jouw toestel in ontvangst te nemen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Ik vindt dat er toch iets aangedaan moet worden ivb met het wijzigen. Wat nou als het niet meer schikt die dag? :/


Hoi @ShearraK 
Je reageert op een 3 jaar oud bericht, dat heeft geen nut.
Stel je vraag in een eigen aangemaakt topic.


@huistijger nee bedankt. 


Goedemorgen @ShearraK, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community.

Het lastige is dat we als KPN zijnde dit soort zaken uitbesteden aan bijvoorbeeld Post.nl. Kortom, dat ligt dus niet helemaal binnen onze macht. 

 

Hoi @ShearraK 
Je reageert op een 3 jaar oud bericht, dat heeft geen nut.
Stel je vraag in een eigen aangemaakt topic.

Goed punt. Je reageert nu in een topic daar al bijna 4 jaar oud is. Mocht je in het vervolg weer eens een vraag willen stellen via deze community, dan kun je het best wel zelf even een eigen nieuw topic daarvoor aanmaken :)