Skip to main content

Net aangekomen op Kos en binnen een uur 60 euro kosten aan mijn broek en dan een appje krijgen van de KpN welkom in Griekenland. 

Vreemd. Heb je wellicht contact gehad terwijl je op zee was of met een Turkse mobiele provider? Dan kan het inderdaad rap gaan. Kijk voor meer tips over roaming hier even:

 


Al contact gehad met KPN.

KPN zou er goed aan doen om “bescherming aan” via 1266 te promoten in de sms die je krijgt als je in Griekenland komt. 
tevens de bescherming niet op 60,50 te zetten maar gelijk op 0 ..

Beetje klanten bescherming mag je wel verwachten toch?


Ik snap die positie. Ik zal dit ook eens teruggeven binnen de organisatie. Ik wil je toch een hele fijne vakantie wensen!


Kos vakantieganger nr 2 vandaag. Inderdaad zou KPN daar eens iets aan moeten doen. Kost klanten, want die vinden dat hun provider dat schuld is. 

- offshore netwerken

- satelliet netwerken

- veerboten / cruiseschepen

-  Zwitserland, enz

- ??


Ik schreeuw al jaren dat KPN de abonnee beter moet beschermen tegen die exorbitante dataroamingkosten en ergens in Q3/Q4 van 2023 heeft dat in ieder geval geresulteerd in de publicatie van de mogelijkheid op "BESCHERMING AAN" naar 1266 te smsen. (Zie dit topic.) Mijn verzoek om standaard bij alle abonnees deze bescherming aan te zetten is helaas (nog) niet ingewilligd en het gevolg daarvan zien we zeer regelmatig op dit forum voorbijkomen. Ik snap niet waarom KPN dat niet even regelt, technisch is dat geen enkel probleem.


Ik snap die positie. Ik zal dit ook eens teruggeven binnen de organisatie. Ik wil je toch een hele fijne vakantie wensen!

Dit roepen verschillende active forum gebruikers al maanden, tot heden doen jullie er helemaal niks mee…


Reageer