Skip to main content

Op dit moment maak ik op onze 2 iPhones XR gebruik van een Budget abonnement Hollandsnieuwe met elk 1Gb Internet (€ 7,95 p/m). Op één van deze toestellen wil ik nu uitbreiden naar Onbeperkt Internet, de reden hiervoor is dat wij in de zomermaanden op een camping in Zeeland zitten en dan in de avond naar Netflix willen kijken. De WiFi op de camping is nauwelijks voor normaal gebruik geschikt, laat staan voor Netflix. ik heb het even nagemeten, via 4G gebruik ik circa 600 - 800 Mb per uur om naar Netflix te kijken dus daarvoor zou 5 Gb per dag ruimschoots voldoende moeten zijn.

Nu loopt het huidige Hollandsnieuwe abonnement nog tot juli dit jaar respectievelijk februari volgend jaar.

Als ik nu een abonnement Onbeperkt Internet bestel kan ik dan nog op een later moment, b.v. in juli dit jaar nummerbehoud aanvragen oftewel het verkregen tijdelijke nummer over laten zetten naar mijnhuidige nummer?

Mijn iPhone XR heeft de beschikking over Dual SIM dus ik kan ook de eSIM gebruiken dus ik zou dan nu een eSIM kunnen bestellen en dit parallel naast mijn huidige Hollandsnieuwe abonnement kunnen gebruiken.

De vraag is natuurlijk, kan dat later nog worden omgezet naar een Micro SIM kaart?

 

Hi @srna513006, welkom hier. 

Kort en krachtig: dit is mogelijk. Bel tegen die tijd even met ons, 0800 0402. Dan kunnen we dit in orde maken. :relaxed: