Skip to main content

Als ik iemand opbel heb ik in eerste instantie altijd goede verbinding, maar soms (helaas niet altijd) gebeurt het dan na enkele minuten dat de ander mij zeer slecht (blikkerig geluid) of niet meer hoort, terwijl ik de ander nog steeds prima versta. Als ik gebeld wordt, heb ik dit probleem nooit.

Mijn vrouw heeft net zo'n KPNabonnement als ik maar die heeft dit probleem niet. Kan het aan het toestel liggen (Motorola G7 Play) of aan de  Simkaart? Ik heb geen ander toestel waarop ik de Simkaart zou kunnen uittesten.

 Wordt moeilijk voor een reparateur als ik het toestel met deze klacht ter reparatie ga aanbieden lijkt me.:thinking:

@GerritD 

U heeft wel een toestel waar U de simkaart zou kunnen uittesten hoor !!!

Het toestel van UW vrouw :wink:


Welkom op ons forum, @GerritD! Wat vreemd dat jouw gesprekspartner jou na een tijdje slecht verstaat als jij hen belt. Op dit moment is het lastig te zeggen of het probleem in jouw toestel of simkaart zit. Dit kunnen we uitzoeken door jouw simkaart in het toestel van jouw vrouw te stoppen. Daarnaast stop je de simkaart van jouw vrouw tijdelijk in jouw toestel. Als je nu met beide toestellen iemand belt, ervaar je het probleem dan nog steeds? Zo ja, waar? Ik ben benieuwd naar jouw reactie.