Skip to main content

Mijn abonnement loopt dit jaar 2022 af. Maar het aanbod voor verlenging van KPN komt niet overeen met mijn oude abonnement. Je kan nu alleen een abonnement met 3 GB krijgen terwijl ik voldoende aan 2 GB heb. Maar ik moet wel meer betalen. Raar als er in het aanbod staat dat je je huidige abonnement kan verlengen.

mvg

Marc Bruchner

Hallo @MBruchner 

 

Je bent niet verplicht te verlengen, als je niet verlengt loopt je huidige abonnement gewoon door zoals het nu is en heeft daarna een opzegtermijn van 1 maand.

Daarom staat er ook dat je kan verlengen, niet dat het moet.

 


Ik zou het mooi zo laten. Je kunt nu per maand opzeggen cq 'verlengen'. Wacht een leuke aanbieding af.


Ik heb al een paar keer zitten kijken voor het abonnement van m'n moeder. Maar dat is ook maar centenwerk wat ze voordeliger uit zou zijn met verlengen. Dus dat doe ik vooralsnog niet.

De abonnementen met weinig data zijn momenteel totaal niet interessant eigenlijk bij KPN. Ik zit er bijna over te denken om over te stappen naar een ander.

Ikzelf, mijn eigen abonnement dus, heb vorig jaar bij KPN verlengt met black friday. Dat was toen 0+3 GB voor € 11,50. Kijk ... dan praten we ergens over.


Bij mijn moeder net zoiets @Nick83 

De enige reden om het mobiele abonnement niet te veranderen (overstappen) is omdat ze nu gratis het plus pakket heeft omdat ze zowel internet als mobiel heeft (beide oud Telfort abo's).
Bij haar mobiele abo heb je dan ook nog dat je de data en belminuten voor 2 maanden meeneemt.


 

De abonnementen met weinig data zijn momenteel totaal niet interessant eigenlijk bij KPN. Ik zit er bijna over te denken om over te stappen naar een ander.

Ikzelf, mijn eigen abonnement dus, heb vorig jaar bij KPN verlengt met black friday. Dat was toen 0+3 GB voor € 11,50. Kijk ... dan praten we ergens over.

Ik had dat al eens eerder van jou gelezen. Ik heb het vorige maand in de gaten gehouden. Maar afgelopen maand kwam er helaas geen soortgelijke actie. Met de huidige standaardprijs is zo'n abo inderdaad voor mij niet interessant, zeker niet als je weet dat er per 1 oktober 2023 dan ook nog een flinke verhoging overheen komt.  


Ik heb het vorige maand in de gaten gehouden. Maar afgelopen maand kwam er helaas geen soortgelijke actie. 

Nee, inderdaad. Ik heb dus ook zitten kijken. Maar helaas geen spannende black friday deal voor een abonnement met weinig data.