Skip to main content

Hallo,

 

Binnenkort mag ik mijn telefoon verlengen en ik vroeg mij het volgende af.

Toen ik mijn abonnement 2 jaar geleden ging verlengen moest ik een bedrag van rond de 450 euro bij betalen om geen BKR registratie te krijgen als student zijnde. Nu mag ik weer gaan verlengen en ik vroeg mij dus af of deze regeling nog steeds geldt en zo ja, waar kan ik vinden hoeveel ik zal moeten bijbetalen uiteindelijk? Of kan ik dit pas zien als ik mag verlengen?

 

Ik hoor het graag.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @KayleeS96,

Zolang je onder het krediet bedrag van 250 euro blijft krijg je geen toetsing en registratie bij het BKR. Het bijbetalen verschilt per toestel maar je mag qua aflossing kiezen voor €20,00 p.m voor 1 jaar en voor 2 jaar maximaal 10 euro per maand. Je blijft met je bijbetaling op het toestel op deze manier onder de 250 euro en dus geen registratie.  Op de website van KPN kun je alvast kijken met de slider wat je ongeveer kunt bijbetalen. 

Voorbeeld iPhone 11 pro

 


Hoi @KayleeS96, welkom bij ons op het forum. Leuk dat je bijna kunt verlengen, goed dat je je daar alvast op aan het oriënteren bent. Op de website kan je bij het toestel dat je wilt al even kijken hoeveel je maandelijks daaraan kan betalen en wat er overblijft als eenmalige betaling, zoals Chris ook al noemt. Je kunt daar een beetje mee spelen om te kijken wat je mogelijkheden zijn bij het toestel wat je op het oog hebt.

Op onze website hebben we ook een pagina die alles uitlegt over BKR en bijbetalingen. Daar kan je ook een proefberekening maken, je weet nooit wat er uit komt :slight_smile:


We hebben geen reactie meer van je gezien @KayleeS96, ik ga er vanuit dat het met bovenstaande reacties duidelijk is geworden. Als dat niet zo is, of als je andere vragen voor ons hebt, weet je ons te vinden.