Skip to main content

KPN Om moedeloos van te worden!!

 

BKR regeling betaal link 2 werkdagen???

Nee hoor KPN klantencontact maakt hier 5 werkdagen van.

Na 2x contact hebben gehad met een KPN medewerker ook niet binnen 5 werkdagen de betaal link binnen gekregen!! Wie kan mijn helpen want niemand die je spreekt van KPN helpt je of weet het antwoord maar het heeft toch enige haast voor mijn hypotheek!! 

 

Dus ik wil mijn BKR regeling afbetalen. Wacht op de betaal link maar deze komt niet in mijn mailbox?

 

Waar kan ik zorgen dat dit snel wordt geregeld?

Hallo @Mossi, welkom op het KPN forum. Wat zuur dat je nog geen betaallink hebt ontvangen voor het versneld aflossen van je toestelkrediet, Ik kan me goed voorstellen dat er enige haast zit bij het aanvragen van een hypotheek.

Ik ga er vanuit dat je deze pagina hebt ingevuld: Vervroegd aflossen toestelkrediet. Controleer je gegevens, zoals je klantnummer goed voordat je het formulier verzendt. Je kunt je klantnummer vinden op je factuur, via de MijnKPN app. Kloppen alle gegevens? Heb je ook je SPAM-folder gecontroleerd? Mogelijk dat je daar de mail op binnen hebt gekregen :) 

Mocht je desondanks toch nog geen mail hebben ontvangen? Probeer dan eens een ander mailadres. 


@Mossi, is het met bovenstaande stappen nog gelukt?


Reageer