Skip to main content

Van het kastje naar de muur…… van KPN naar BKR…. om moe van te worden en niemand die een antwoord kan geven en onze hypotheekaanvraag dreigt hiermee in de soep te lopen.

Mijn man heeft een BKR registratie van 408,- terwijl alles altijd netjes betaald is. Zijn abonnement is 8-1-21 afgelopen maar heeft nog geen bevestiging hiervan gehad. Het toestel is hiermee afbetaald, dus waar komt die 408 euro vandaan en waarom hebben we nog geen bevestiging gehad hiervan?

Daarnaast loopt mijn afbetaling van toestel nog wel maar ik heb GEEN BKR registratie???

Wat gaat hier fout?? Graag op zeer korte termijn een oplossing ivm hypotheek aanvraag.

Hallo @wendy258 

Daarnaast loopt mijn afbetaling van toestel nog wel maar ik heb GEEN BKR registratie???

Wat gaat hier fout??

Het kan zijn dat jij in het verleden een toestel op afbetaling hebt gekocht dat goedkoper was dan €250, dan heb je inderdaad geen BKR-registratie.

 


En hoe verklaar je dan de BKR registratie van mijn man waarvan zijn toestel al is afbetaald? Lijkt me eerder dat dingen door de war worden gehaald of de bevestiging vanuit kon naar het BKR is nog niet doorgegeven 


Hallo @wendy258 , als een toestel compleet is afbetaald behoort KPN dat per omgaande door te geven aan de BKR.

Die lening krijgt dan een andere status en blijft maximaal 5 jaar geregistreerd staan bij de BKR.

Bij de BKR www.bkr.nl kun je precies de betekenis van de statussen zien in je persoonlijke portal.

 


Dat snap ik allemaal maar dat gebeurt dus niet waardoor onze hypotheekaanvraag gevaar loopt....... zucht......


Hallo @wendy258 , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer van de betreffende mobiel in dan komt een moderator er op terug.

Succes.

 


Hi @wendy258, welkom hier. 

Ik heb je een privébericht gestuurd met instructies. :slight_smile: