Skip to main content

15-02-2020 liep mijn abonnement af bij kpn deze staat ook netjes op beĆ«indigd. Wat mij echter opvalt is dat mijn huidige adres gewijzigd is naar het adres van mijn ex-partner waar ik in 2013 van gescheiden ben. De looptijd van het abonnement was 12-2017 tot 03-2020.l, vier jaar na de scheiding. Hoe kan het dan dat in de registratie bij bkr het nieuwe adres van mijn ex-partner staat?Ā 
Ā 

Heb contact gehad met de klantenservice die konden niks voor me doen, op hun advies afdeling CrĆ©dit risk gebeld die kunnen ook niks voor me doen. BKR geeft aan contact op te moeten nemen met kpn. Wordt nu dus van het kastje naar de muur gestuurd.Ā 
Ā 

Geen prettig idee dat zijn gegevens bij mij staan. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?

Welkom op het forum, Trotsemama. Dit is inderdaad wel heel bijzonder. In je MijnKPN staat verder wel het goede adres enzo? Wil je eens jeĀ forumprofielĀ invullen? Laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan ga ik kijken of ik kan achterhalen hoe dit kan, en hoe het aangepast kan worden.


In MijnKPN staan de juiste gegevens.Ā 
Ikheb mijn profiel ingevuld.Ā 


Dank je, @Trotsemama. Ik zie inderdaad dat aan onze kant alles in orde lijkt. Maar als ik uit ga van wat de BKR zelf aangeeft, zijn wij wel degenen die de gegevens moeten doorgeven en dus ook de enigen die dit kunnen laten wijzigen. Dus ik ga voor je nakijken hoe we dit (opnieuw) kunnen doorgeven zodat er bij het BKR weer de juiste gegevens komen te staan. Zou je me daarvoor een screenshot/kopie willen sturen van jouw kredietoverzicht waar dat verkeerde adres zichtbaar is? Dat mag per e-mail, je krijgt eenĀ privĆ©berichtĀ van me met het mailadres.


Om hier even een tussentijdse update over te geven: je mail heb ik ontvangen, en de navraag hierover staat uit. Het is een rare situatie omdat dit adres wat nu in de registratie staat bij ons inderdaad niet bekend is. Dus dan lijkt het er op dat deze wijziging door het BKR zelf is gedaan. Wellicht naar aanleiding van een wijziging in de gegevens van je ex. Als er, bij het BKR, onverhoopt toch nog ergens connectie tussen jullie bestaat kan het zijn dat een wijziging in de gegevens van de ex dan ook bij jou is doorgevoerd.

Ā Ik kom hier opnieuw terug zodra ik duidelijkheid heb of wij dit kunnen (laten) herstellen (door je bij ons bekende adres weer door te geven richting BKR)Ā of dat dit toch bij het BKR zelf ligt om te herstellen.


Het heeft even geduurd, maar ik heb hier terugkoppeling op, @Trotsemama. De collega's van de achterliggende afdeling hebben dit nagekeken. Er is nooit van ons uit een verzoek geweest om je gegevens aan te passen bij het BKR. Alles staat bij ons in de systemen ook helemaal goed, en precies zo als we het ook hebben doorgegeven aan het BKR ten tijde van het afsluiten van het krediet. De fout in deze moet dan ook wel door het BKR zelf gemaakt zijn. Wellicht, wat ik eerder al benoemde, is er bij de gegevens van je ex wat veranderd en heeft het BKR toch nog ergens een connectie tussen jullie twee waardoor ook jouw adres is aangepast. In dit geval moet ik je dan ook helaas doorverwijzen naar het BKR zelf om dit te laten aanpassen.