Skip to main content

Hier ook BKR probleem. Ze zijn ermee bezig. Hopelijk is het snel geregeld, ook hier hypotheek problemen doordat het nog niet is aangepast. Hopelijk is dat snel gedaan, voor ons loopt het ook bijna af..dan zouden we ons droomhuis mis lopen 😞 bijna 2 weken overheen helaas. 
 

Hopelijk horen we morgen meer hoe of wat.Dan kunnen we weer verder met de hypotheek! Staat nu allemaal stil! 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Dex_1! Het is een understatement als ik zeg dat het balen zou zijn als jullie je droomhuis mislopen…. Wat is precies het BKR probleem en wie is er mee bezig?

Als het nodig is dat ik iets nakijk of na moet vragen, hoor ik het graag (je klantgegevens kun je kwijt in je Forum profiel), maar hopelijk is het niet nodig en snel geregeld! :fingers_crossed_tone4:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost!

Hi Shyrin! Ik heb je eerste bericht gemist! Sorry! Maar het is inmiddels zo goed als opgelost. Heb mail gehad dat de BKR is verwijderd. Online kan ik de wijziging al zien, alleen de bank kom het nog niet zien. We hebben tot donderdag om het rond te krijgen…hopelijk is BKR Administratie dan ook bijgewerkt. Het ging om een A1 codering voor €23,69…achteraf miscommunicatie ivm overstap en nieuw mail adres. Gelukkig opgelost. 

 

Bedankt in ieder geval!


Geen sorry en geen dank: fijn dat je dit nog even terugkoppelt! Ik ga voor jullie duimen, maar als je het online al kunt inzien, heb ik goede hoop! :fingers_crossed_tone4::four_leaf_clover: